SYNLAB Mobilní odběrové místo Brno – Letiště Tuřany
Na tomto odběrovém místě provádíme tato vyšetření:
Test na přímý průkaz infekce metodou PCR
Provádí se výtěrem z nosohltanu. Tento test vám jedinou schválenou metodou (PCR) zjistí přítomnost viru SARS-CoV-2 v těle. Na základě výsledku vám vystavíme potvrzení, které potřebujete například pro návrat ze zahraničí. Vyšetření provádíme jak pro samoplátce, tak pro osoby indikované lékařem nebo KHS. Vyšetření pro samoplátce je prováděno pouze z preventivních důvodů, a proto nemůže být odběr proveden osobám s klinickými příznaky onemocnění COVID-19.
Jak se nechat otestovat?
V rezervačním systému si vyberte odběrové pracoviště a zarezervujte si konkrétní datum a čas odběru. Na e-mail, který jste uvedli v registraci dostane všechny pokyny. Změnu rezervace lze provézt nejpozději 48 hodin před odběrem přímo v rezervačním systému po přihlášení do uživatelského účtu.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Na odběr se dostavte v přesně rezervovaný čas. Každý testovaný se registruje samostatně na svůj termín.
Jak probíhá odběr?
Dostavte se v rezervovaný čas na odběrové pracoviště, kde ověříme vaši totožnost předložením občanského průkazu a kartičky zdravotní pojišťovny.
Samoplátci
Sestra s vámi vyplní žádanku a provede stěr z nosohltanu. Platba probíhá na místě. Test je možné uhradit hotově nebo platební kartou podle možností odběrového místa. Možnosti platby si můžete ověřit přímo na stránce odběrového pracoviště nebo na infolince. V případě hotovosti si, prosím, připravte přesnou částku. Pro urychlení odběru doporučujeme si předem vyplnit TUTO ŽÁDANKU.
Indikovaní pacienti
Sestra s vámi ověří elektronickou žádanku v registru indikovaných pacientů a provede stěr z nosohltanu. Test je hrazen zdravotní pojišťovnou.
Jak se dozvíte výsledek?
Výsledky testu PCR se dozvíte na infolince 800 100 073 a zasláním výsledku formou SMS zprávy, případně e-mailem v časovém rozmezí 24 - 48 hodin po provedení odběru. V případě pozitivního nálezu doporučujeme kontaktovat praktického (dětského) lékaře. Následně vás bude kontaktovat Krajská hygienická stanice s informacemi o dalším postupu. Pokud potřebujete potvrzení o výsledku testu (například po návratu ze zahraničí), kontaktujte odběrové místo a domluvte si vyzvednutí.
Nedostanete-li výsledek e-mailem do 48 hodin od odběru, obraťte se laboratoře SYNLAB přes tento FORMULÁŘ. Pokud některá země vyžaduje číslo pasu na certifikát, informujte o tom sestru při odběru.
Antigenní testy pro veřejnost
Pro objednání na antigenní testy je potřeba se objednat ZDE.
Laboratoř nabízí dva druhy antigenních testů:
- Zpracování na místě: výsledek testu je na počkání do 15-20 minut.
- Zpracování strojové v laboratoři: nečekáte na místě, výsledek testu dostanete e-mailem a SMSkou do 4 hodin.
Pokud splňujete podmínky Ministerstva zdravotnictví (podrobnosti ZDE), je vyšetření zdarma.
Pokud potřebujete test častěji, než jednou za 3 dny a nebo pokud nesplňujete podmínky MZ, můžete test podstoupit jako samoplátce.
Na Mobilním odběrovém místě v Brně – Letišti Tuřanech je možné samoplátcovské testy hradit jak hotově, tak platební kartou (včetně benefitní platební karty EDENRED). Toto odběrové místo je tzv. drive in, není tedy nutné vystupovat při odběru z auta. Neprovádí se zde vyšetření na protilátky proti nemoci COVID-19.
Provozní doba
Pondělí | 7:30–12:00 | 12:30–17:00 | hod. |
Úterý | 7:30–12:00 | 12:30–15:30 | hod. |
Středa | 7:30–12:00 | 12:30–17:00 | hod. |
Čtvrtek | 7:30–12:00 | 12:30–15:30 | hod. |
Pátek | 7:30–12:00 | 12:30–15:30 | hod. |
Sobota | 7:30–12:00 | 12:30–17:00 | hod. |
Neděle | 7:30–12:00 | hod. |
Výsledky preventivních testů doručujeme do 48 hodin od provedení odběru.
Pokud potřebujete výsledek do 24 hodin, účtujeme příplatek 400 Kč za osobu a test.
Všechny další podrobnosti získáte na webu synlab.cz/covid-19.
Potřebujete se poradit?
V případě jakéhokoliv dotazu můžete volat na COVID linku zdarma: 800 100 073, případně psát e-mail na covidlinka@synlab.com